Politica de retur
Drepturile consumatorului
Conform OUG 34/2014, clientul are dreptul de a returna produsul în termen de 14 zile calendaristice fără a oferi vreun motiv.
Termenul de 14 zile începe din ziua în care consumatorul sau o persoană indicată de acesta intră în posesia fizică a produselor.
Produse pentru care NU se acceptă returul
Conform art. 16 din OUG 34/2014, anumite produse sunt exceptate de la retur:
• bijuterii personalizate/gravate la cererea clientului
• cercei sau alte produse care intră în contact direct cu pielea și nu pot fi returnate din motive de protecție sanitară, dacă sigiliul igienic a fost desfăcut
• produse care prezintă urme de purtare, zgârieturi, lovituri sau modificări
Condiții generale pentru retur
Pentru acceptarea returului sunt necesare următoarele:
• produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat
• să nu prezinte semne de purtare
• să fie returnat cu toate accesoriile, cutia originală, etichetele și certificatul de garanție (dacă există)
• să fie însoțit de dovada achiziției (factura sau bonul fiscal)
Dacă starea produsului nu respectă condițiile de retur, ne rezervăm dreptul de a refuza rambursarea și de a trimite produsul înapoi clientului.
Cum se face returul
Clientul trebuie să trimită o solicitare de retur prin email la klkromania@outlook.com, în care să specifice:
• numele complet
• numărul comenzii
• produsul pe care dorește să îl returneze
• motivul returului
În maximum 48 de ore va primi instrucțiunile de retur.
Produsele se trimit prin curier la adresa de unde au fost expediate inițial
Costul transportului pentru retur este suportat de client, cu excepția cazurilor în care produsul a fost livrat greșit sau prezintă defecte de fabricație.
Rambursarea banilor
Rambursarea se efectuează în maximum 14 zile calendaristice de la primirea produsului înapoi.
Pentru plățile prin card, suma se restituie în contul utilizat la tranzacție.
Pentru plățile ramburs, suma se returnează într-un cont bancar transmis de client.
Schimb de produse
Schimbul se poate realiza în limita stocului disponibil.
Dacă produsul dorit nu este în stoc, se poate solicita rambursarea.